-
Καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων (ΦΕΚ 449/03-04-2007)
-
Νόμιμη σύσταση των ΕΔΕΑΥ και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών και συντονιστών αυτών (ΦΕΚ 315/12-02-2014).
-
Κατανομή στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) κατά κλάδο (ΦΕΚ 3233/07-08-2018)
-
Ενιαίος Κανονισμός Λειτουργίας των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) και ειδικότερα καθήκοντα (ΦΕΚ 4299/27-12-2018).
-
Ενιαίος Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και ειδικότερα καθήκοντα και αρμοδιότητες του προσωπικού τους (ΦΕΚ 5614/13-12-2018)
-
Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) (ΦΕΚ 1088/02-04-2019)
-
Χορήγηση ακουστικών βαρηκοΐας
-
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 88348/Δ3/ 30-05-2018 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΦΕΚ 4706/12-10-2021)
-
Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) (ΦΕΚ 5009/27-10-2021)
-
Διευκρινιστικές οδηγίες στον "Ενιαίο κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) (ΦΕΚ 5009/27-10-2021)
-
Καθορισμός οργάνων, τρόπου και διαδικασίας διαπίστωσης σοβαρών παθήσεων υποψηφίων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
-
Κανονισμός λειτουργίας ΚΕΠΑ
-
Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2022-23
-
Εξέταση των υποψήφιων με αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (τροποποίηση)
-
Καθορισμός εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας του ΕΕΠ και του ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ
-
Ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
-
Προαγωγή-Απόλυση μαθητών Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων
-
Ενιαίος-πίνακας-προσδιορισμού-ποσοστού-αναπηρίας-ΚΕΠΑ (ΦΕΚ 6282 της 29-12-2021)