-
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ έτους 2020, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια
-
Πανελλήνιες εξετάσεις υποψιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
-
Εγκύκλιος υποβολής δικαιολογητικών 2022
-
Αξιολόγηση και πιστοποίηση ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες (Επικαιροποίηση 9/8/2019)
-
Σύσταση εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (220703/21-12-2018)
-
Ψηφιακοί Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι και διαδικτυακές υπηρεσίες για το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
-
Άδειες εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
-
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ έτους 2019, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
-
Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης - συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από το Σχολικό Νοσηλευτή μαθητών /τριών, για το διδακτικό έτος 2019-2020
-
Διευκρινίσεις για τη λειτουργία των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στα γενικά σχολεία (18/9/2019)
-
ΦΕΚ 4004 Β 18-09-2020: Καθορισμός πανελλα ό δικά εξεταζόμενων μαθημάτων υποψήφιων του Λυκείου των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. για πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σχολικού έτους 2020 - 2021
-
Δικαιώματα πρόσβασης σε έγγραφα
-
Διευκρινικές οδηγίες για την εξέταση μαθητών με «διαταραχές λόγου-ομιλίας»
-
Διευκρινιστικές οδηγίες για την επιτάχυνση της αξιολόγησης της διαδικασίας
-
Διευκρινίσεις ΥΠΑΙΘΑ για την Παράλληλη Στήριξη
-
Οδηγίες - Κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών της εντατικής εκπαίδευσης (04/12/2023)
-
Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης γιαΕνεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για Έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις στον ακαδημαϊκόέτο 2024-25
-
Οδηγίες αναφορικά με τη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικών μονάδων, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ (ΕΔΥ) – Μια διαδικασία αξιολόγησης για το πεδίο Α2 των σχολικών μονάδων και για το Α των ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ (ΕΔΥ)
-
Καθήκοντα και Αρμοδιότητες Διευθυντών, Εκπαιδευτικών και ΕΕΠ σε ΣΜΕΑΕ
-
Δικαιώματα των παιδιών-μαθητών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, των οποίων οι γονείς βρίσκονται σε διάσταση ή είναι διαζευγμένοι και ο ένας από αυτούς δεν ασκεί την επιμέλειά τους
-
Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες 2024
-
Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσοηλευτικό, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος. 2024-2025
-
Προτάσεις προσαρμογών και εκπαιδευτικών πρακτικών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
-
Ενδοσχολικές και προαγωγικές εξετάσεις μαθητών
-
Εγκύκλιοι και άλλες διατάξεις για τη λειτουργία των Θεσμών της Ενταξιακής Εκπαίδευσης
-
Διευκρινικές οδηγίες του Ν.3699/2008 (Α'199) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
-
Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης
