-
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ έτους 2020, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια
-
Πανελλήνιες εξετάσεις υποψήφιων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
-
Εγκύκλιος υποβολής δικαιολογητικών 2022
-
Αξιολόγηση και πιστοποίηση ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες (Επικαιροποίηση 9/8/2019)
-
Σύσταση ομάδων εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (220703/21-12-2018)
-
Ψηφιακοί Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι και διαδικτυακές υπηρεσίες για το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
-
Άδειες εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
-
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ έτους 2019, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηγκύκλιος
-
Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης - συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή μαθητών /τριών, για το διδακτικό έτος 2019-2020
-
Διευκρινήσεις για τη λειτουργία των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στα γενικά σχολεία (18/9/2019)
-
ΦΕΚ 4004 Β 18-09-2020: Καθορισμός πανελλαόδικά εξεταζμενων μαθημάτων υποψήφιων του Λυκείου των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. για πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σχολικού έτους 2020 - 2021
-
Δικαίωμα πρόσβασης σε έγγραφα
-
Διευκρινιστικές οδηγίες για την εξέταση μαθητών με «διαταραχές λόγου-ομιλίας»
-
Διευκρινιστικές οδηγίες για την επιτάχυνση της αξιολογικής διαδικασίας
-
Διευκρινίσεις ΥΠΑΙΘΑ για την Παράλληλη Στήριξη
-
Οδηγίες - Κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης (04/12/2023)
-
Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης γιαΕνεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης γιατην Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκόέτος 2024-25
-
Οδηγίες αναφορικά με την διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικών μονάδων, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ (ΕΔΥ) – Έναρξη διαδικασίας αξιολόγησης για το πεδίο Α2 των σχολικών μονάδων και για το πεδίο Α των ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ (ΕΔΥ)
-
Καθήκοντα και Αρμοδιότητες Διευθυντών, Εκπαιδευτικών και ΕΕΠ σε ΣΜΕΑΕ
-
Δικαιώματα των παιδιών-μαθητών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, των οποίων οι γονείς βρίσκονται σε διάσταση ή είναι διαζευγμένοι και ο ένας από αυτούς δεν ασκεί την επιμέλειά τους
-
Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες 2024
-
Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2024-2025
-
Προτάσεις προσαρμογών και εκπαιδευτικών πρακτικών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
-
Ενδοσχολικές και προαγωγικές εξετάσεις μαθητών
-
Εγκύκλιοι και άλλες διατάξεις για τη λειτουργία των Θεσμών της Ενταξιακής Εκπαίδευσης